Garancia és méretproblémák- mi a teendő?

Méretprobléma
Méretprobléma esetén kérünk, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot az hello@lifefloweryogashop.hu e-mail címen és írd meg nekünk:
-Neved
-Telefonyszámod
-A vásárláskor emailben kapott rendelési számot
-Melyik terméket szeretnéd cserélni
-Milyen méretre cseréljük
Mielőbb felvesszük veled a kapcsolatot, és a termék cseréjét futárral intézzük neked.


Hogyan küldd vissza a terméket?

Visszaküldés esetén arra kérünk hogy az eredeti állapotában és csomagolásában küldd vissza nekünk a terméket.

Termékcsere feltételei

Méretcsere akkor lehetséges, ha
-a terméket még nem használták,
-sérülésmentes (nem gyártási hiba),
-nem lett kimosva,
-eredeti csomagolásában érkezik vissza.
Amennyiben a termék nem felel meg ezen kereteknek, a terméket cserélni nem tudjuk, és a pénzvisszafizetésre irányuló kérést sem tudjuk teljesíteni.

Mit jelent a 30 napos elégedettségi garancia?

100% garanciát vállalunk termékeinkre, hiszen kipróbáltuk és teszteltük őket, ezért maximálisan hiszünk bennük. Ha azonban valamiért a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül úgy döntesz, hogy mégsem tetszik, küldd vissza nekünk, és visszafizetjük az árát!

Mikor érvényesíthető a 30 napos garancia?

A pénzvisszafizetési garancia valamint a méretcsere sérülésmentes és eredeti csomagolásban visszaérkező, még nem használt termékre érvényes.
Amennyiben a terméket láthatóan használták, koszos, kimosott, használatból eredően sérült, sajnos nem áll módunkban cserélni.

Mi történik a hibás termékkel?

Maximálisan figyelünk termékeink minőségére, ha mégis hibás terméket kaptál, arra kérünk, hogy használat nélkül, a hiba észlelésekor azonnal jelezd felénk itt: hello@lifefloweryogashop.hu, hogy intézhessük a visszaküldést és cserét neked.